foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

WZC 03.10.2016

Firma HDA - Centrum Szkolenia, Doradztwa Finansowego i Biznesu Hubert Durlik zaprasza do wzięcia udziału w projekcie „Przełam barierę – zbuduj swoją karierę!”.

Okres realizacji projektu: 01.02.2018r. – 31.05.2019r.

Przedłużamy rekrutację do lipca 2018r.!

Zapraszamy osoby:

- niepracujące, w tym bezrobotne zarejestrowane lub niezarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy, bierne zawodowo,

- mieszkające w województwie podkarpackim na terenie jednego z powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, jasielskiego, kolbuszowskiego, leżajskiego, lubaczowskiego, niżańskiego, przemyskiego ziemskiego (bez miasta Przemyśla), przeworskiego, strzyżowskiego, leskiego (zgodnie z KC),

- które ukończyły 29 rok życia,

- posiadające niskie kwalifikacje (do poziomu ISCED3 włącznie, czyli max. matura).

Oferujemy:

- 5-miesięczne staże zawodowe z wynagrodzeniem stażowym 1280,66 zł brutto,

- szkolenia zawodowe i komputerowe ze stypendium szkoleniowym,

- zwrot kosztów dojazdu,

- zwrot kosztów opieki nad dziećmi i osobami zależnymi,

- catering podczas zajęć grupowych.

Dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami) są przyjmowane od 12 lutego 2018 r. do 31.07.2018r. Można je złożyć osobiście albo za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres Biura Projektu:

HDA – Centrum Szkolenia, Doradztwa Finansowego i Biznesu Hubert Durlik,  ul. J. Piłsudskiego 34 (C.H. EUROPA II – 4 piętro), 35-001 Rzeszów z dopiskiem: projekt „Przełam barierę- zbuduj swoją karierę!”

 Szczegółowe informacje są udzielane pod numerem telefonu 884 378 333, mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w biurze projektu pod adresem wskazanym powyżej. Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://www.bezplatneszkolenia.com.pl/przelam-bariere-zbuduj-swoja-kariere/ zawierającej szczegółowe informacje o projekcie, zasady rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy i regulamin projektu.