Lokalna Grupa Działania "Ziemia Przemyska" - Konkurs na stanowisko - Specjalista ds. obsługi biura i zarządzania projektami

Ułatwienia dostępu


foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

logotypy

 

Ogłoszenie o naborze 
na wolne stanowisko urzędnicze

 

Zarząd Lokalnej Grupy Działania „ZIEMIA PRZEMYSKA” ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi biura i zarządzania projektami.

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek: zarządzanie projektami unijnymi, finanse lub pokrewne
  • min. 3 – letnie doświadczenie w pracy biurowej
  • znajomość procedur administracyjnych i kodeksu postępowania administracyjnego
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w biurach przygotowujących projekty w zakresie pozyskiwania środków z funduszy unijnych
  • wiedza z zakresu opracowania strategii rozwoju lokalnego lub/i regionalnego
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa
  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość języka obcego (krajów UE)
  • prawo jazdy kat. B - czynne

 

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w opracowywaniu i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
  • min. 1 certyfikat zarządzania projektami
  • biegła znajomość programów Word i Excel
  • komunikatywność, samodzielność
  • kreatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres

Obowiązki:

  • bieżąca obsługa biura,
  • realizacja zadań określonych przez Zarząd,
  • prowadzenie spraw Stowarzyszenia,
  • podpisywanie bieżącej korespondencji,
  • gromadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Stowarzyszenia,
  • przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków oraz posiedzenia Zarządu i Rady,
  • przygotowanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie kontroli dla Zarządu,
  • przygotowywanie propozycji procedur i instrukcji dotyczących kontroli,
  • prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
  • gromadzenie i udostępnianie informacji i dokumentacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
  • przygotowywanie materiałów na posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia,
  • prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
  • prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu,
  • prowadzenie korespondencji
  • udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach i uroczystościach związanych z działalnością stowarzyszenia
  • prowadzenie działań informacyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,
  • sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego naprawy lub konserwacji 
  • współpraca przy organizacji oraz udział w działaniach aktywizacyjnych mieszkańców lokalnej społeczności,
  • pomoc w inicjowaniu współpracy pomiędzy członkami społeczności lokalnej, lokalnymi liderami, organizacjami oraz podmiotami działającymi na obszarze objętym LSR,
  • koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja strony internetowej LGD,
  • inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
  • realizacja projektów Stowarzyszenia, w szczególności w zakresie organizacyjno-promocyjnym,
  • monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
  • przygotowanie i składanie wniosków na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
  • poszukiwanie możliwości dofinansowania Stowarzyszenia,
  • ponadto:  jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę potencjalnych beneficjentów, oraz realizację i rozliczenie procesu dotyczącego projektów, a w szczególności:
  • obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD „ZIEMIA PRZEMYSKA”,
  • organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,
  • prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania,
  • udzielanie informacji o działalności LGD i prowadzonych naborach wniosków – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu,
  • regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań.

Wymiar czasu pracy: 1 etat - na zastępstwo.

Dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko             Specjalista ds. obsługi biura i zarządzania projektami  w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Ziemia Przemyska”, należy składać osobiście w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „ZIEMIA PRZEMYSKA” (budynek Starostwa Powiatowego w Przemyślu, Pl. Dominikański 3, pokój nr 25) lub przesłać pocztą na adres: Lokalna Grupa Działania „ZIEMIA PRZEMYSKA”, Pl. Dominikański 3, 37-700 Przemyśl w terminie do dnia 24 września 2024 r. do godz. 1400  (decyduje data wpływu dokumentów do biura). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje o spełnieniu przez kandydatów wymagań formalnych oraz liczbie punktów uzyskanych według kryteriów określonych w naborze wniosków, a także informacje o wyniku naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej www.ziemiaprzemyska.pl.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Komisja konkursowa zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne.

Dokumenty, które nie będą rozpatrywane, zostaną komisyjnie zniszczone.

 

ZAŁĄCZNIKI:

- Ogłoszenie o naborze wniosków

- Regulamin naboru pracowników

- Karta oceny